the mirrors gonna' fall tonight


igår med sara & cassie, mysigt värre! ♥
vi började med att äta saras delikata pastasallad :D fast ja inte vart hungrig :/
sen massa chips, fyfaaaaann...
vi kollade på först House of Devil, ett tips; se inte den den sugggger riktigt dålig faktiskt! helt sjuk, ville spy...
Sen blev det Vampires Suck; och om ni inte sett den så se den! roligare finns inte, jätte skön film!
och sen Dear John, vilken är en av dom sorgligaste filmer jag sett.. den vart oxå riktigtriktigt bra! mycket kärlek & hur man ska vara uppskatta de man har innan det är försent.... usch jätte hemsk film, men se den! ♥ ;(

    


asså vi är jätte snygga! -.-'

idag åkte jag hem till farmor & farfar :) de vart mysigt, jag träffar inte dom så ofta dom bor lixom i eslöv & mina päron orkar inte köra en timme så ja... :(
jag älskar verkligen min mormor & morfar och farmor & farfar, så söta och snälla ♥
dom praktiskt taget matar en också -.-' ^^ ♥

men nu ska jag se på the vampire diaries, missade förra avsnittet för jag var på teater med sara :) så ska se de nu! ♥
vampire diaries är den enda serien jag anser vara värdig att följa hihi ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: sara den bästa ;)

vi är fett snygga ju ahaha ;)

2011-01-08 @ 23:37:12
URL: http://blondyslife.bogg.se
Postat av: nellie

ja d e ni , & ni tycker jag ska bli model ??

jag röstar på er x)

2011-01-12 @ 15:08:38
URL: http://loppan.5molander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0