heej blooggg


idag ska jag se spamelot! hahaha lagom taggad asså :p

usch vad tråkigt jag har.

spenderade kvällen med sara igår ♥
lite chatroulett hihi, & tog massa bilder haha ussch!
som ni aldrig får se ;)


älskar dig sjukt mkt, finns ingen som du ♥

vi blev lite hungriga vid 2 inatt, så vi baka scones ♥
så sjukt gott, vi är så duktiga på att baka (aa)
vi åt även scones till frukost vid 12, för hennes föräldrar hade tydligen bakat scones på morgonen också! hihi ♥

en sak jag hatar är att alla ska dömma en efter utseende.. antingen får man höra från folk att deras kompisar som man aldrig sett eller visste existerade tycker att man är en slampa? för att man ser ut på ett visst sätt? jävla idioter, har ni inget liv eller?! sök hjälp för fan! har ni så stora problem kan ni komma & prata med mig så ska jag försöka hjälpa er... ^^
& har ni problem med mig eller med sara så kan ni berätta de för oss istället för att gå runt & snacka massa skit.
ni behöver väl inte läsa någon av våra bloggar om de nu är nått fel, eller hur?
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0