try me ;)

Beroende av: coca-cola
Vad får du oftast komplimanger för: jadu... bra fråga ;)
Hur imponerar man på dig: spela gitarr för mig, ha mkt muskler och vara ärlig & man kan lita på dom.
Brukar du skratta för dig själv: ja skrattar åt mig själv...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Vad gör du ikväll då? :) <33"
Är du allergisk mot något: skabb&äpplen 
Antal timmar sömn inatt: typ 7 h
Brukar du komma i tid: HAHAHHAH skojar du? ^^
När mår du bra: När ja inte mår dåligt.
När blev du fotad senast: Igår av min cam xd
Vad tycker du om fötter: As hett, grrr ♥
Vem saknar du just nu: Sara <3
Favoritdryck på morgonen: Juice ♥
Rakar du benen: Nene jag låter de växa...
När brukar du gå och lägga dig: Innan skolan: senast 12 och på helger när jag är trött :D  
Sysslar du med någon idrott: eh naaae....
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjo vet inte.. :)
Har du spytt offentligt: Framför min mamma och syster :) annars drar jag mig undan ;))
Vad längtar du till: Bättre dagar ^^
Hur gammal är du: 14 (aa)
Är det okej att gråta: Ja fast jag är fett ful när jag gråter så jag håller min undan! Annars är de viktigt att kunna visa sina känslor, de är gulligt :)
När grät du senast: vet inte...
Bär du glasögon eller linser: linser, glasögon är INTE snyggt om de inte är sånna stora.
Har du piercing: i öronen, ska ha i navelen och tungan sen ;p
Vill du ha barn: Jaaa! :D jag vill ha en bebis nu,  dock hade jag inte kunnat hantera sånt än haha ;) så en lillebror hade jag gärna tatt istället nu! :D 
Solar du ofta: Inte ofta, men typ en gång varannan vecka eller så..
Är du bra på att laga mat: HAHAHA nej verkligen inte!
Är du flygrädd: lite kanske... mest när jag sitter i planet... 
Hur vig är du: Sådär, kan lägga benen bakom huvudet och sånt (a)
Är du musikalisk: Sjunger och försöker spela piano och gitarr ;p
Har du tandläkarskräck: Nej, borrskräck har jag... 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls definitivt! Don't mess with me in the morning...
Vilken ögonfärg har du: Blågröngrå (snyggt? alltid..)
Biter du på naglarna: Nej usch vad äckligt!
Hur många har du varit riktigt kär i: Jag har nog aldrig varit riktigt kär..
Vad tycker du om kärlek: Hatkärlek
När kramade du någon sist: Idag, cathy ♥
Har du svårt för att bli kär: Antar de ;)
Är du singel: Japp :D

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med fler än 5 pers: jup ;p
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Hah jaa
Gjort något riktigt dumt? Klart jag har? xd
Gjort något du verkligen ångrar? ja haha :(
Åkt ambulans? Nej faktiskt inte :o
Gjort nåt olagligt? Alltid ^^
Blivit polisanmäld? Näää ♥
Fått din mamma att gråta? Nej!
Slagit ner någon? Nej jag är extremt fredlig (a)
Skämts över dina föräldrar? HAHAH jaa!
Skämts över dig själv? Typ varje dag?!
Sagt jag älskar dig och menat det? Aaa!
Tar du droger? nää!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Kanman väl inte säga
Vad hatar du verkligen? Folk som snackar bakom ryggen och som dömmer en utan att dom känner en! 
Är du ensam nu? Ja :(
Vill du gifta dig? Asså jag vet inte, om jag hittar någon som jag verkligen älskar!

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag? Men om du menar någon annan så vart de nog sara :)
Såg dig gråta? Min syster
Du kramade? Cathy ♥
Du smsade? - Anton
Smsade dig? Anton
Fick dig att gråta? - ...
Du gick på bio med? Sara, cathy, cassie & carl :)
Skällde på dig? Min pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0