12:32


Jag vaknade för en gång skull 11 idag! *stolt* ;)

Ska snart ut på stan och träffa emil :)
jag ska försöka hitta julklappar också, jag har inte köpt en enda än!
snäll dotter och syskon jag känner mig som ;)


min önskelista:
 

!smycken från coco!
coco har lätt dom snyggaste smyckena i sverige! dessutom fri frakt mahah ;)
http://www.cocoo.se/

!blekning till håret, vill verkligen inte lägga ut någon tusenlapp själv för de!

!SOMMAR!
snälla tomten, jag jag få sommar? (a)

funkar inte önskan om sommaren, tar jag gärna en resa till typ thailand eller egypten! ♥


Nu ska jag gåå och duscha och sånt puuss ♥



Sabrina, mitt liv i london:
starke man är en komedi serie som går på SVT 1 20.00 på söndagar :)
nu är sesongen slut men en ny sesong men 13 nya program väntas till nästa år! :D
jag är statist i den serien men ska nog försöka söka till en annan roll till nästa sesong :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0