så var mitt 2010!


och nu förväntar ni er massor av gamla bilder&minnen ellerhur? :D
- men de kan ni glömma.

live now, not in the past.
right? ;)

liten sammanfattning; början av 2010, blond och... mm..



riktigt blandad sommar, bra&dålig så jah

har ändrat hur jag sminkar mig jävligt mycket i år... dragit ner på foundashionen&eyelinern (som tur är...)

fick hjärnsläpp&färgade håret...

tyckte om färgen ett tag, nu vill jag bli blond!!!

fick ännu ett hjärnsläpp, eller nått psykiskt anfall kanske man ska säga?
jo de va då jag KLIPPTE av mitt lååånga älskade hår med MINA EGNA HÄNDER!?!??!


jag hatar mig själv fortfarande! kolla va kort de äääär!
fitta!!

OCH
fuck kissie! de vart inte hon som sjunger 118 800 som hon sa, de va jag!
jävla mytoman :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0