oupsi


sorry för mina små utbrott (aa)
min mer dåliga sida, men ja...

emil är bäst på att göra mig glad igen, min bästavän! ♥
tack ♥


iaf.
vi slutade ju skolan idag. så nu äre lov! ♥
jag sjöng med några andra inför först 8or och 9or
sen för 6or och 7or.
lite lagom kul att höra allt i repris :)
hah


jag fick mina betyg idag också, haha
jag är nöjd asså! :DD

Bild: MVG
Engelska: VG
HKK: VG
Idrott: G
Matte: VG
Franska: VG
Musik: VG
Biologi: VG
Fysik: VG
Kemi: VG
Geografi: MVG
Historia: VG
Religion: VG
Samhällskunskap: MVG
Slöjd: G
Svenska: VG
Teknik: VG

visst är jag duktig? :D


när dom flesta gått hem stannade jag kvar men sara, sosso, emma, emil, olivia, frida, melinda och cassie :) ♥
haha flummigt värre!






Kommentarer
Postat av: Emil

Bara för att jag är bäst (a)

2010-12-19 @ 02:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0