My Heroine ♥


Åh jag har typ.. ångest för jag vet inte vad!
Dessutom, jag har blåmärken överallt :( ajjjjje
Jag pallar verkligen inte ibland -.-' dessutom måste jag göra cepe mycke franska, matte, svenska, no, engelska tills imorron. sista dagen att redovisa och få saker klara innan betygen.
fffaaaannn! :'(


mitt hår är cepe.

rrrr dessutom är de jätte kort, saknar mitt hååår :(((( ♥
rip, jag är en idiot som klippte de .

längtar verkligen tills london, bara 1 dag kvar <33
vi åker tidigt på fredag, så de blir väl ingen sömn den natten.
får sova på flyget, tydligen ska vi mellan landa i frankfort i tyskland innan...
onödigt.



föll för dessa mysgrejor dirr ♥
sjukt myssiga!!! <33


Kommentarer
Postat av: sosso

meen äppelpaj då, kan vi byta mage? XD

2010-12-09 @ 17:21:48
URL: http://annazofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0