2010-12-19


igår va lagom.. underlig?
kom till sara vid 4 då jag fick brevöppnare och en miniräknare i julklapp hihi :D
+ en rosa t-shirt till att klottra på :)
de fick bli IFK på min, GO IFK! :D ♥

sen gjorde vi julgodis :) typ sånna kulor med nougat marsipan och choklad :)
och så hade hon gjort knäck innan hihi :D
och vi drack typ upp en 2 liters paket med svartvinbärssaft! min nya addiction! ♥
mihihi

vi kollade på narnia, sen på the muppet show (hahah) och ja...
och åt nudlar med friterad svamp, quornfile och räkor men jordnötsås hahah :D
just the way we like it!
(jag är inte tjock)

sen vid typ 10 drog vi ut och träffade några stela typer. kuuul (y)
sen deppa vi ner oss med choklad, chips och ännu mer svartvinbärssaft..
och ja vi blev sjukt trötta så vi somnade vid typ halv 1 :) ♥



meneh... nu ska jag duscha och sånt :)
sen ska jag ut och fika med sara och olivia
hörs sen puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0