2010-12-02 happy!


Pluggar matte, likformighet för att vara exakt (som om nån bryr sig.), lyssnar på "If i where a boy" och känner mig jätte duktig! :D
Cathy åkte hem för en stund, älskar henne.
Jag hatar dock snön, kallt & onödigt. Men jag har faktiskt klarat mig utan att bli nertryckt i snön idag, ahah ;D

Måste göra bild!!! och skriva om en religion, + skapa en egen religion :D
Men ingen kan trycka ner mitt humör just nu, i'm as good as happy!
Dock litta frustrerad på några omogna jävlar. & jag vill ha tbx min mobil.

Men nej, nu ska jag inte deppa! :D

Det ända jag ätit idag är typ skotte + kinderägg .. jag vill aldrig mer äta choklad ;o
är dock inte hungrig (y)
Hajpoo! ♥





eeeemmmmoooo hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0